Container Icon

Предвестниче на любовта

Свети Валентин отмина,но ни предстоят други празници съвсем скоро-Баба Марта,Трети март,Осми март.И тъй като Валентинската треска да си призная честно хич не ме разтресе,май сега ще наваксам(ако ми остане време де).Особено първия от гореспоменатите празници ми е много на сърце и така ми се иска да зарадвам всички приятели с една картичка.Първата първомартенска честитка,е вече готова и получателката е набелязана.Но ще я покажа,защото съм сигурна,че тя дори не подозира за моят блог и няма как да разваля елемента на изненада.





Тази седмица Greta's Art ни предизвиква при КАРТИЧКОФУРИИ
да съчетаем два празника-14 Февруари и Баба Марта,за това и моето птиче носи сърчице в знак на любов към хората и към света.


Пожелавам ви спокойна вечер и една лежерна неделя(понеже аз мечтая моята да е такава),а ако не ви се мързелува-много вдъхновение за незабравими творчески проекти.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 коментара:

Qie каза...

hello..

i love what u did.. feel free to visit my blog.. thanks

Публикуване на коментар