Container Icon

Малките сладури







Здравейте,здравейте,






Чак днес успях да отделя време за да Ви запозная с двама малки сладурковци,които избродирах миналата седмица.


Бях решила в понеделник само да ги измеря и да изрежа основите на картичките.И като заседнах....Познайте,че не се задоволих само с това и доста се поувлякох.В крайна сметка денят завърши задоволително с три завършени проекта.



Ето го и любимецът ми.Изглежда толкова спокоен и послушен.Хванал си е въдицата и се наслаждава на риболова.















А тук вече е успял да си хване рибка








С него ще участвам в Картичкофурийско предизвикателство 215 - Картичка с движещ се елемент,където ни предизвиква Ася Великова.Искам да кажа,че много се забавлявах докато изработвах движещият се елемент.До сега не бях се пробвала да правя нещо подобно и това си е пропуск.Определено ще го повторя.




И за да не е толкова самотен сътворих тази малка безгрижна девойка.Която за разлика от него е доста палава и тича по брега на морето грабнала балони в очакване на лятото








Вече искам да е топличко и аз да мога така като тях да се наслаждавам на слънцето,но май ще трябва да почакам.






И за десерт си извадих квилинг лентичките.И тъй като преди лятото трябва да дойде пролетта реших да е нещо зеленичко с буболече(в случая калинка).





Това е предложението ми за CCH #169 - Spring is here





Лека вечер!И въпреки дъждът навън и мрачното време пожелавам слънцето в сърцето Ви да е винаги на хоризонта!







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 коментара:

Veselina каза...

Много хубави картички, Соня! Първата, обаче, ми е фаворит! Поздрави!

Ася Великова каза...

Страхотна картичка, благодаря за участието в КФП 215! Много ми харесва!

Публикуване на коментар