Container Icon

За първи път

Нова година,нов късмет,ново занимание.До сега не съм се опитвала да направя бижута,но Януарското предизвикателство на "Двете елши" ме провокира и вдъхнови.И за това се сдобих със скромно малко материали(защото не знаех дали опитите ми ще са успешни) и запретнах ръкави.Приемам критики и насоки всякакви,защото както се казва:"Приятел в нужда се познава" ;)

Днес дори ги разходих из Варна:) и ги водих на кафе.


Искам да честитя празника на всички именници.Да им пожелая здраве,късмет и много успехи.


Хайде-топла и безвалежна вечер!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 коментара:

Nelly's handmade каза...

Соня, много ми харесват... а и са изцяло в любимият ми цвят! Честито за изявата ти в ново поприще. Само ще ти каже, че и правенето на бижута пристрастява, както картичкоправенето. От личен опит ще ти кажа,че това ще са една мъъъъъничка част от количеството материали, с които ще се снабдиш, за да правиш все по-красиви неща.

Много се радвам, че участваш в Януарското предизвикателство на Двете Елши. Поздрави и се надявам скоро пак да ни покажеш ново бижу.

П.П.
Пий едно кафе във Варна заради мен, че мнооооого ми липсва родният град!!! :о)

Rali каза...

Соня, присъединявам се към Нели, като те предупреждавам, че правенето на бижута води до пристрастяване:) От опит говоря:) При мен е тежко пристрастяване:))))

Обиците са много много красиви, сигурна съм, че като си ги разходила, всички други обици, висящи на ушите на дамите по улицата са се скрили:) С удоволствие ще следя какво ново ще ни покажеш!

Благодаря ти, че се включи в новото предизвикателство на Двете елши!

Dani каза...

Не знам за пристрастяването, ама сигурно са прави ?! Още повече че говорят от собствен опит...
А обеците са страхотни. На снимката с ушето изглеждат по-добре. Предполагам че е със всички бижута така. Ако ги гледаш на маса, в кутийка и т.н., изглеждат по един начин, а поставени на мястото им - по съвсем друг! Поздравления за новото занимание и дано да не измести картичките...

Соня каза...

Благодаря момичета!Прави сте за пристрастяването-вече в главата ми се въртят какви ли не идеи,но за съжаление времето е дефицит:))

daisy каза...

Много, много красиви обици! Чудни са! Всяка дама би ги носила с голямо удоволствие! Успех в надпреварата! Стискам ти палци!

Публикуване на коментар