Container Icon

Цветна кошничка

Миналата седмица си намерих една завършена бродерия,която бях забравила,че въобще някога съм я шила.Част е от серия миниатюрки,който предполагам ще седят много симпатично закичени вкупом на някоя кухненска стена.Но тъй като няма намерение да завършвам серията,реших да я направя част от картичка.



С нея ще се включа в предизвикателство № 99 "Приятелство" на Картичкофурии,които не спират да ни изненадват и провокират.

Вчера Нели ви показа прекрасната картичка,която ми изпрати за Коледа.Който е пропуснал да я види нека се отбие в нейния блог,защото не е за изпускане.Аз ще добавя само още една снимка за да видите какво още получих освен картичката,което много приятно ме изненада.
Е,не е ли за завиждане:))Много ме зарадва Коледният ми подарък.


Лек ден и целувки:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 коментара:

Plamnito каза...

Много сладко гобленче! Веднага ме грабна! Прииска ми се отново да грабна иглата! А подаръчето е просто невероятно! Мога да си представя колко се радваш, защото и аз имах същата изненада!

Публикуване на коментар